loading...

Sunday 12 March 2017

Filled Under:

Menggemparkan!!!! Kubur Gadis Cantik 18 Tahun ini Digali Semula Ahli Keluarganya Pada jam 4 Pagi, lihat apa Yang Terjadi Setelah keranda Itu Dibuka Amat Mengejutkan!

Suaminya Rudy Gonzales terdengar jeritan serta rayuan dari kubur saat menziarah pusara sehubungan membuatkan masyarakat kampung bertekad untuk menggali kembali kubur itu.
Selain kaca pecah, turut didapati tangan gadis sehubungan berdarah dipercayai kerana mengetuk cermin keranda berkenaan.
Jika digali kembali kubur Neysi Perez, 16, sehubungan yang dikebumikan dalam keranda serta simen konkrit sebelum ini, pakar keluarga mangsa merasakan Neysi tidak lagi bernyawa pada saat kaca pada kerandanya sudah pecah.
Gonzales memberi tahu, isterinya itu dikebumikan dengan baju pengantin iaitu pakaian
yang dipakainya saat berkahwin sebelumnya dia wafat selepas terjatuh dirumah saat menginginkan ke tandas berbarengan kandungan berusia tiga bulan.
Punca Perez jatuh dipercayai kerana terperanjat mendengar bunyi tembakan serta semasa jatuh mulutnya sudah keluarkan buih mengakibatkan bapanya memanggail paderi.
“Apabila saya letak tangan saya di kubur itu, saya bisa mendengar bunyi bising serta kemudiannya saya dengar dia menjerit memohon tolong.
Paderi mengesajkan yang Perez sudah dirasuk syaitan serta cuba memulihkkannya namun gagal, lalu barulah keluarganya menghantar gadis itu ke hospital namun disahkan wafat dunia selepas tiga jam lalu. “Kejadian itu berlaku satu hari selepas kami mengebumikannya, ” kata Gonzales. Selepas menggali kubur sehubungan Perez sudah dibawa ke hospital serta doktor sudah bikin kontrol sekali lagi tetapi mengesahkan Perez telah meninggal dunia. Mereka telah membawanya pulang ke kubur terbabit serta dikebumikan semula.
{http://vongquayvang.com/}




0 comments:

Post a Comment