loading...

Monday 19 June 2017

Filled Under:

Gadis Ini Bongkar Milik Siapa Laptop yang Dikatakan Dicuri oleh Arwah. Patut la, nak Tunjuk Hero . Rupanya2 Milik …


Terbaru di tweeter uodate tentang kes buli di UPNM , bongkar punya bongkar ! akhirnya ada yang buka mulut dan pecah lubang dalang disebalik perkara yang berlaku .
Sebenarnya laptop yang hilang tu bukan kepunyaan Hairi tapi milik seorang siswa di UPNM yang dipercayai adalah kekasih Hairi . Hilang kawan , sekarang mungkin makwe sudah laa bro !!
Tweet dimuatnaik oleh @Wani menyatakan bahawa laptop itu kepunyaan seorang perempuan .

Jadi kes ini berbaur im the hero have to save princess la . Sampai kawan baik kau sendiri dibunuh hanya kerana perempuan .
Ikuti siri tweet :
MENGIKUT TWEET WANI , LAPTOP ITU ADALAH KEPUNYAAN SEORANG PEREMPUAN . SEKARANG TENGAH TRAUMA JUGA SEBAB RASA BERSALAH DENGAN ARWAH !





Mungkin makwe si hairi , jadi that girl ngadu pada Hairi . 


Selain tweet yang mengesahkan laptop itu adalah kepunyaan seorang perempuan , ada siri tweet lain dari seorang senior yang mengatakan bahawa

HAIRI MASA ZAMAN SEKOLAH DULU PUN SUKA BULI DAN SAMSENG . JADI NO WONDERLA DIE BERANI UNTUK BUAT TINDAKAN YANG DILUAR KEWARASAN .



Tapi peliknya , bagaimana rekod kelakuan semasa di sekolah ? tiada catatan disiplinkah di dalam rekod peribadinya ? semuanya menjadi tanda tanya . Apapun kes ini masih dibicarakan dan mengikut update terbaru , 5 rakan yang terlibat jika disabit salah akan dikenakan hukuman gantung sampai mati .
#justice4farhan

#upnm
#kakishare
Sumber : http://www.kakishare.my/2017/06/bukan-arwah-zulfarhan-yang-curi-laptop.html




0 comments:

Post a Comment