loading...

Wednesday 5 October 2016

Filled Under:

Masih ingat Cita Citata penyanyi dangdut lagu "sakitnya tuh di sini" yang diceraikan suami selepas 1 bulan menikah, kami betul-betul terkejut beruk dengan keadaan terkininya...lihat apa yang dia lakukan demi sesuap nasi!

Masih ingat Cita Citata penyanyi dangdut lagu "sakitnya tuh di sini" yang diceraikan suami selepas 1 bulan menikah, kami betul-betul terkejut beruk dengan keadaan terkininya...lihat apa yang dia lakukan demi sesuap nasi!





Penyanyi yang cukup dikenali melalui lagu ‘Sakitnya Tuh Disini’, Cita Citata rupanya telah bergelar janda muda selepas ditinggalkan suami selepas sebulan kahwin. Kesiannya kepada penyanyi ini kerana hanya sempat melalui bahagianya perkahwinan sekejap sahaja.

Cita Citata yang baru sahaja berusia 21 tahun sebelum ini tidak dedahkan secara terbuka tentang statusnya kerana ianya sama sekali tidak ditanya oleh pihak media Indonesia sendiri.


“Apabila ditanya adakah saya sudah mempunyai teman lelaki sudah tentu saya jawab tidak.

“Soalan sama ada saya solo atau pun sudah berkahwin tidak pernah ditanya namun sekiranya ada pertanyaan, pasti saya akan jawab dengan jujur, saya seorang janda,”

Kisah silam perkahwinannya terbongkar selepas bekas suaminya tampil memberi kenyataan kepada media meskipun pada ketika itu telah bercerai dan bekas suaminya sebelum ini menghilangkan diri hampir tiga tahun. Mungkin sebab bekas suami semkain popular, sebab itu muncul untuk tumpang glamour. Opss!

“Saya berkahwin pada usia 18 tahun dan rumah tangga kami bertahan selama sebulan sebelum dia menghilangkan diri.

“Dia langsung tidak pernah menghubungi saya sejak itu untuk menyelesaikan kes perceraian kami di mahkamah syariah sehinggalah dia tiba-tiba muncul membuat kenyataan kepada pihak media tentang perkahwinan kami,”


Apa yang menyedihkan, Cita Citata terpaksa menyanyi demi mencari wang untuk menyara hidup selepas hal perceraiannya telah disahkan oleh mahkamah. Namun Cita Citata tidak sama sekali menyesal kejadian yang menimpanya dan menganggap perkara tersebut ada hikmah yang terjadi.





0 comments:

Post a Comment