loading...

Sunday 23 October 2016

Filled Under:

SAYU : SELFIE TERAKHIR .. LUAHAN SAYU LELAKI INI BUAT KEKASIH HATI BUAT RAMAI SEBAK (6GAMBAR)

SAYU : SELFIE TERAKHIR .. LUAHAN SAYU LELAKI INI BUAT KEKASIH HATI BUAT RAMAI SEBAK (6GAMBAR)




SABAK BERNAM : Seorang lelaki meluahkan rasa sayu nya dilaman sosial milik nya yang mana sahabat dan insan yang beliau sayang ini telah pergi dijemput ilahi, tidak disangka selfie mereka memakai jubah konvo sebelum konvo merupakan detik terakhir mereka berdua.

Luah sayu itu diluahkan Azri dilaman sosial milik nya yang membuat ramai insan-insan yang mengenali arwah Nurul Azmina dan azri sebak.











Dalam pada itu akhbar melaporkan seorang graduan tidak sempat menggenggam segulung diploma pada Istiadat Konvokesyen Politeknik Sultan Idris Shah (PSIS) setelah ditemukan lemas apabila kereta dipandunya hilang sebelum menjunam ke dalam parit.

Dalam kejadian kira-kira jam 8.30 pagi tadi itu, mangsa, Nurul Azmina Alias, 21, terperangkap di tempat duduk pemandu setelah kereta Proton Perdana yang dipandunya bersendirian itu terbalik di Jalan Tebuk Sultan-Jalan Alang, Sungai Air Tawar.

Difahamkan Nurul Azmina yang menerima Diploma Kejuruteraan Alam Sekitar dalam perjalanan dari sebuah homestay di Sungai Air Tawar ke politeknik itu bagi menghadiri sidang kedua konvokesyen PSIS
















0 comments:

Post a Comment