loading...

Saturday 22 July 2017

Filled Under:

PANAS !!!!! Aku Memang Suka Suami Orang, Tak Suka Lelaki Bujang… Nama aku Mira , Umur 27 tahu, aku memang suka pada laki orang kerana mereka lebih kukuh dan berpengalam dalam berumah tangga lain pula bagi lelaki bujang yang banyak lembik dan tak kukuh ekonomi…. aku sanggup bagi buat ramai TERKEJUT asalkan aku dapat laki itu….. !!!!!!!!


Aku nak tanya soalan, tapi aku tak judge kau tau!
�Heh, sesiapa yang cakap �aku tak judge� ni, dia dah judge pun sebenarnya�
Aku seriouslah, aku cuma nak tahu je.
Apa dia? ni dah masuk kali keempat kau bercinta dengan suami org. Memang takdir ke ataupun kau memang suka rampas laki org?
Ah, kalau bab ni aku malas nak layan kau, aku boleh cakap satu je. I don�t want to be loved out of loneliness.
Tak sempat Amir cakap apa-apa, aku dah tinggalkan dia. Aku rasa mesti dia tak faham dengan kata-kata terakhir aku. Lelaki ni kadang-kadang, tak faham sangat dengan kata-kata. Sebab tu aku suka tunjukkan apa maksud cinta dekat lelaki. Dalam hal cinta, lelaki hanya pandai berkata-kata tapi tak pandai mendengar.
5 minit dah berlalu dan aku masih lagi teringat soalan Amir. Aku memang suka suami orang. Aku tak suka lelaki yang bujang.
Macam mana kau yakin yang lelaki bujang betul-betul cintakan kau? Macam mana kalau dia cintakan kau out of loneliness? Macam mana kalau dia cintakan kau sebab kau sorang je yang layan dia, so dia tak ada choice, dia ambik je lah kau.
Tapi bila kau bercinta dengan suami orang, even when he has a choice�he still chooses you.
Paling seronok bila dia sanggup tinggalkan isteri dia untuk kau. Tak kira lah betapa teruknya marriage tu, it is still difficult to end it tau. Kau ingat hidup ni macam dalam drama melayu? Jerit �aku nak tinggalkan kau� and its over? Tak langsung. Kau kena naik turun mahkamah, hire lawyer and bla bla bla when it comes to divorce. So you know, when someone ends it for you, it shows that you are so worth it. I want to know that I am worth the trouble. I am worth it.
Kau mesti ingat aku bodoh kan? Aku tak bodoh. Lepas dia dah bercerai, aku cari suami orang lain pulak. Kalau dia boleh tinggalkan perempuan lain untuk aku, dia mesti boleh tinggalkan aku untuk perempuan lain. Aku tak nak calarkan ego aku untuk cinta.
Ramai kata kalau perangai aku macam ni, dah tua nanti lonely. Jadi cat lady yang gila! Sekurang-kurangnya aku tahu aku tak kahwin out of loneliness. Tak payah nak tipu lah yang kau happy 24/7. Kau tengah baca status aku dekat FB ni pun sebab kau lonely kan?
Tah-tah suami kau ada depan aku sekarang ni.
Jaga-jaga.
�������������������������������������������-
�Aku memang suka suami orang. Aku tak suka lelaki bujang.
�Macam mana kau yakin lelaki bujang betul-betul cintakan kau? Macam mana dia cintakan kau out of loneliness? Macam mana kalau dia layan kau sebab kau seorang je yang layan dia, so dia takde choice, dia ambil jelah kau.
�Tapi bila kau cinta dengan suami orang, even he has a choice.. he still chooses you.
�Paling seronok dia sanggup tinggalkan isteri dia untuk kau,� Tak kiralah betapa teruknya marriage tu, it is still difficult to end it tau?� ujarnya.
�Kau ingat, hidup ini macam dalam drama Melayu? Jerit �Aku nak tinggalkan kau� and it�s over? Tak langsung!�
�Kau kena naik turun mahkamah, hire lawyer dan bla-bla bla when i comes to divorce. So you know, when someone ends it for you, it shows that you are so worth it. I want to know that I am worth the trouble. I am worth it.�
�Kau mesti ingat aku bodoh kan? Aku tak bodoh.�
�Selepas dia bercerai dengan isterinya, aku cari suami orang lain pula. Kalau dia boleh tinggalkan perempuan lain untuk aku, dia mesti boleh tinggalkan aku untuk perempuan lain. Aku tak nak calarkan ego aku untuk cinta.� ceritanya tanpa rasa bersalah.
P/S: Kalau dilihat dari penulisannya ternyata ia seorang wanita yang mementingkan diri sendiri di mana dia kelihatan bangga melihat rumah tangga orang lain musnah.
Jika betul ini terjadi kita doakan agar hati wanita ini diberikan hidayah dan petunjuk supaya kembali ke jalan yang benar dan berhenti melakukan perbuatan haram ini
Sumber: Ohhhibu




0 comments:

Post a Comment