loading...

Friday 28 July 2017

Filled Under:

Suami Dipenjara Gara-Gara Foto Selfie Istrinya, Perhatikan Lampu Hias Di Belakang Wanita Ini yg Akan Megejutkan Kamu…!


Suami Dipenjara Gara-Gara Foto Selfie Istrinya, Perhatikan Lampu Hias Di Belakang Wanita Ini yg Akan Megejutkan Kamu…!
Perhatikan Lampu Hias Di Belakang Wanita Ini Lantaran itulah istri yang memposting foto selfie, seorang suami kembali masuk penjara.
Dan hal ini dialami oleh aktor India, Sanjay Dutt.

Tampak dalam postingan di akaun media sosial, si ister yang cantik sedang berpose di sebuah ruangan. Foto ini kemudian menjadi kontroversi kerana nampak ada yang janggal dalam foto tersebut.
Maanyata Dutt, si isteri yang berambut panjang dalam foto pertama nampak sedang berdiri di depan sebuah sofa. Dalam foto keduanya, ia duduk di sofa.
Pada foto ketiga, Maanyatakembali berdiri dengan posing foto yang berbeza. Ia mengenakan kemeja warna putih dan celana panjang warna emas. Persoalannya bukan di pose dari Maanyata dalam foto yang diunggahnya di akaun Instagram tersebut. Ini berkaitan dengan catatan kriminal Sanjay, ia baru keluar dari penjara pada Febuari lalu. Ia dipenjara lantaran memiliki senjata api haram. Ia pun dihukum selama lima tahun penjara. Ia juga dituduh terlibat kejadian bom Mumbai tahun 1993.
Namun akhirnya, ia dibebaskan dari tuduhan terlibat kejadian bom itu oleh pengadilan TADA tahun 2007 silam.Sanjay Dutt juga dituduh menggunakan pengaruh untuk meninggalkan penjara secara bersyarat. Ia bisa lega setelah akhirnya bebas padaFebuari 2016 lalu.Masa tahanannya dikurangi karena Sanjay dinilai berkelakuan baik selama di penjara.
Namun ulah istrinya membuatnya tersandung. Sanjaya Dutt kembali dijebloskan ke dalam penjara setelah isterinya memposting foto. Hal ini kerana yang terlihat pada lampu hias di belakang dirinya. Terang saja, tiang dari lampu itu berbentuk sebuah pistol.
Perlu diingat, selama lima tahun Sanjay Dutt mendekam di penjara kerana pemilikan senjata haram.Jika memang benar lampu itu dibuat dari senj4ta sungguhan, tentu ini menjadi malah besar bagi Sanjay Dutt.
sumber: berdakwahmedia.blogspot




0 comments:

Post a Comment