loading...

Wednesday 7 September 2016

Filled Under:

Marah Tegur Dia Memancing..Apa Suami ‘BALAS’ Masa Aku Hamil Anak Ke-3 Sangat KEJAM !!!

Kerap sangat pergi memancing hingga urusan rumah tangga aku sorang yg tanggung,mulanya aku cuma tegur suami bukan tak bagi dia memancing langsung,kami bergaduh tapi baik semula,ingatkan semua dah ok hingga aku hamil anak ke-3 usia kandungan cecah 4 bulan tiba-tiba suami............baca selanjutnya...sedih sangat :-(
Marah Tegur Dia Memancing..Apa Suami ‘BALAS’ Masa Aku Hamil Anak Ke-3 Sangat KEJAM !!! |saya berada dalam keadaan tidak kuat sekarang. Buat pengetahuan semua. sy telah berpisah dengan suami pada april 2016 ketika kandungan berusia 4 bulan. Anak yg ketiga. Terlalu berat yg sy terima..


Dari bulan 1 kami bergaduh dan baik semula hingga bulan 4 diceraikan, kemudian masih tinggal serumah. saya ingat sy masih ade pluang utk bersama die semula sebab sy terlalu sygkan dia. Dan fikir tentang anak2. Apatah lg anak yg dlm kndungan sy. Dimaki hamun dan ditarik rambut, bercakap kasar, dipanggil babi,dipanggil perempuan dan terkeluar dari mulutnya ‘macam mana lah aku boleh kahwin dengan kau’. Ya Allah,hanya Tuhan yg tahu.


Punca pergaduhan kami hanyalah sy tak suke die pergi memancing.. tp bukan sy tak suke. Kalau hari2 pergi memancing.. sy penat buat kerja rumah dan mnguruskan ank.. mngkin sy ade sdkit masam muke.. dn die kate die rimas dgn sikap sy.. kdg2 sy terpikir.. sy ade silapnyaa.. tp kenapa terlalu berat die mnghukum sy.. tidak kah dia sedar yg sy sedang membawa zuriatnya.. Allahu..
Dan baru2 nie sy tgk kat fb die.. die ade friend dengan ramai perempuan yg seksi.. fl gurl.. then sy tergerak hati utk buat fake account.. dan sy menyamar..dan inbox die.. alangkah sedihnya saya.. die sanggup tuk melanggan perempuan iaitu sy yang meyamar tu utk mmuaskan nafsu die.. allahu.. tidakkah die ingat yg kan anak2 die dan sy yg tengah mngandung nie.. apbila sy tanye..die memberontak.. die pukul sy.. die kate die dh rimas utk hdup ngan sy.. sy mengongkong dia.. die xbebas.. die kate sy sekat kebebasan die.. Allahu..

Depan anak2 kami bergaduh.. dan sy sekang nie dlm tempoh edah.. dan bbrpa hari lg eddah sy akan habiss apabila mlhirkan anak ini.. sy masih berharap pada die.. dan sy masih sygkan diaa..walau apa yg die telah buat pd sy.. skang sy btul2 xkuat.. sedang mncri kekuatan. Puas berdoa.. agar ditutpkan pintu hati sy utk die.. tp sy tetap teringat kan die kemana sy pergi.. dan berharap die akan berubah.. krna anak2 dan isterinya amat sygkan die..-KRT




0 comments:

Post a Comment