loading...

Tuesday 13 September 2016

Filled Under:

Tak Sanggup Memuaskan Hasrat Si Isteri, Suami Memilih Untuk Menceraikan Isteri Yang Baru Di Nikahinya Setahun Lalu!!! Apakah Hasrat Si Isteri Sehingga Dia Memilih Jalan Perceraian??? MASYAALLAH!!!


Tak Sanggup Memuaskan Hasrat Si Isteri, Suami Memilih Untuk Menceraikan Isteri Yang Baru Di Nikahinya Setahun Lalu!!! Apakah Hasrat Si Isteri Sehingga Dia Memilih Jalan Perceraian??? MASYAALLAH!!!



Suami Cerai Isteri Tak Tahan Diminta Nafkah Batin Sekali Dalam 3O Minit|

Tak sanggup memuaskan hasrat isteri,leman 36 tahun memilih untuk menceraikan isterinya Qaren 30 tahun yang baru di nikahinya setahun lalu.

Qaren di ketahui mempunyai penyakit Hiperseks selalu meminta di setubuhi sekali dalam 30 menit.manakala leman terpaksa meminum ubat kuat untuk memenuhi keperluan isterinya selama perkahwinan mereka.

Akan tetapi lama kelamaan leman mula merasa kesal kerana isterinya kerap mengancam akan selingkuh jika leman tidak sanggup melayaninya lagi.

"Isteri saya tidak pernah puas, 30 minit minta lagi, 30 minit minta lagi. Begitu seterusnya hingga pagi, "kata leman di sela-sela talak cerainya di Mahkamah Agama 29.06.2016

Leman dapat tahu bahawa isterinya tergolong wanita hiperseks dan juga hal itu diketahui sebagai penyebab perceraian isterinya yang kelima kepada suami sebelumnya.

Semenjak berkahwin pasangan ini difahamkan tidak mempunyai masalah dari segi wang, hanya masalah di ranjang sahaja "ujar leman dengan nada lembut.

Leman mengaku pada awalnya ia masih boleh memenuhi keperluan batin isterinya yang di bantu dengan ubat kuat, akan tetapi lama kelamaan kesihatan leman semakin menurun kerana pengaruh ubat kuat yang dia amalkan, semenjak dari pada itu Qaren semakin tidak berpuas hati dan mengugut akan berlaku curang.


“Saya sebagai suami merasa tidak dihargai dan dihormati karena isteri sering mengugut untuk selingkuh”tutup leman.








0 comments:

Post a Comment