loading...

Thursday 25 August 2016

Filled Under:

Akhirnya B0yfriend Tampil Beri Penjelasan Sebenar Punca GFnya Bunuh Diri.

Akhirnya B0yfriend Tampil Beri Penjelasan Sebenar Punca GFnya Bunuh Diri.



KES se0rang gadis cantik ditemui maut selepas dipercayai bunuh diri dari tingkat 16 sebuah pangsapuri di Jalan Gangsa, Ge0rge T0wn, Pulau Pinang, pada Khamis lalu, kini mendapat perhatian meluas dari netizen.
        Gambar mayat mangsa, Darshwini Premkumar, 21, yang ditemui ngeri dalam keadaan kepalanya pecah turut tersebar di media s0sial dan menimbulkan rasa simpati ramai.


        Sementara itu, pihak p0lis turut mengesahkan kejadian tersebut dan siasatan sedang dijalankan.
        Ketua P0lis Daerah Timur Laut, Asisten K0misi0ner Mi0r Faridalatharash berkata, sepasang selipar milik mangsa dijumpai berdekatan k0rid0r di tingkat 16.
        “Berdasarkan siasatan lanjut, kita percaya mangsa mengalami tekanan perasaan selepas kecewa dalam hubungan cinta. Bagaimanapun, siasatan lanjut sedang dijalankan bagi mengetahui punca sebenar kematian,” katanya.

        Dalam pada itu, satu vide0 yang tersebar didakwa rakaman insiden tragis itu dilap0rkan sebenarnya adalah palsu.

 Vide0 tersebut dinafikan sekeras-kerasnya 0leh rakan mangsa, Sant0sh Sanjay.
        “Vide0 itu adalah palsu dan t0l0ng berhenti daripada membuat sebarang spekulasi berkenaan insiden itu.
        “Awak lagi teruk daripada binatang sekiranya menyebarkan vide0 tersebut. T0l0ng fikirkan tentang keluarga mangsa,” tulisnya.


Dalam pada itu, timbul pula khabar angin panas mendakwa mangsa bertindak sedemikian ek0ran bertengkar dengan teman lelakinya yang meminta gambar b0gel dirinya.
        Khabar angin yang tersebar ini sekali gus membuatkan netizen meluahkan rasa kesal dan kata-kata kecaman kepada teman lelaki Darshwini.
        Terpanggil untuk mempertahankan dirinya, teman lelaki Darshwini, iaitu R0hen Sivakumaradass, menafikan hal tersebut.
        “Darshwini dan saya sudah bersama lebih dari empat tahun. Apa yang membuatkan anda terfikir saya meminta gambar b0gel sekarang setelah lama bersama?
        “Kalau anda tidak kenal siapa dia pers0nally t0l0ng jangan k0ngsi apa-apa mengenai dia. Lebih baik kita mend0akan dia berada di tempat yang  tenang,” tulisnya.
        MYNEWSHUB








0 comments:

Post a Comment