loading...

Thursday 25 August 2016

Filled Under:

Paling Tragis!! Wanita Ini Sarat Mengandung Ini Diikat, Disepak Terajang Dan Direjam Batu Walaupun Sudah Pulangkan Wang Yang Dicurinya. Memang Tak Berhati Perut




        Zhejiang: Se0rang wanita hamil diikat sebelum dipukul 0leh sekumpulan penduduk di kampung Zhejiang semalam selepas dia didakwa mencuri wang tunai.

        Wanita berusia 28 tahun itu dikatakan ditangkap mencuri wang 900 yuan (RM600) dari rumah se0rang penduduk bulan lalu.

        Dia menyerahkan semula wang berkenaan dan penduduk kampung mengambil keputusan membiarkan dia pergi tanpa membuat lap0ran p0lis kerana dia hamil.

        Wanita itu meninggalkan kampung berkenaan, tetapi apabila pulang 10 hari kemudian kelmarin, penduduk kampung berubah hati dan mengambil keputusan menghukumnya mengikut cara mereka.

        Rakaman vide0 yang tersebar di Internet menunjukkan wanita itu diikat dengan tangannya di belakang pada sebatang tiang sementara se0rang penduduk menampar, menendang dan menarik rambutnya sehingga dia pengsan.

        P0lis berkata, mereka menangkap penduduk yang menyerang wanita berkenaan dan akan menahannya selama lapan hari serta mendendanya sebanyak 300 yuan (RM200).

        Ini bukan kali pertama hukuman fizikal seumpama itu dilakukan di hadapan khalayak ramai di China.

        Bulan lalu, se0rang wanita dipercayai penyeludup kanak-kanak dipukul dan dib0gelkan 0leh penduduk di Hunan.

        Tahun lalu, penduduk di Guanxi memaksa dua remaja melutut di tepi jalan raya dengan itik disumbat pada mulut mereka selepas mereka ditangkap mencuri haiwan peliharaan penduduk kampung.

        Sumber: viralberita




0 comments:

Post a Comment