loading...

Wednesday 3 August 2016

Filled Under:

Ibunya Se0rang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis Subahanallah! sedihnya..





Ibunya Se0rang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis
        Subahanallah! sedihnya.. mengalir air mata baca kisah shah rukhan ni.. sem0ga tabah

        Ibunya Se0rang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis Subahanallah! sedihnya..
        INILAH WAJAH IBU SHAH RUKH KHAN iaitu Lateef Fatima Khan yang merupakan se0rang muslim..





 wajahnya jarang kita teng0k..inilah kali pertama Shah Rukh Khan mendedahkan gambar ibunya di ulang tahun ke 74 ibu pelak0n ters0h0r b0lyw00d ini.
        walaupun ibunya sudah tiada Shah Rukh Khan tetap mengingati ibunya.  Akt0r tampan Shahrukh Khan sepertinya sedang dilanda rasa em0si0nal yang teramat dalam. Namun dia masih b0leh menyembunyikan perasaan tersebut dengan sedikit gurauan yang  namun dikemas se0lah hal yang serius.
        M0men istimewa yang membuat Shah Rukh Khan merasa sedikit em0si0nal tak lain dan tak bukan adalah hari ulang tahun ibunya yang jatuh pada Rabu (1/7). Tidak hanya berdiam begitu sahaja, seperti anak-anak yang lain, Shahrukh Khan pun akhirnya berkicau akan hal ini.
        "Dia hari ini seharusnya berusia 74 tahun dan aku mungkin akan ditampar kerana sudah memberitahukan usianya. Hari ini adalah hari yang bahagia," tulisnya.

        Tidak hairanlah jika pelak0n ini begitu terkenal diseluruh dunia sehingga mendapat gelaran Datuk di Malaysia jika beginilah sikapnya kepada ibunya yang sudah lama meninggal dunia. Hanya anak durjana sahaja yang tidak sayangkan ibunya.
        Ibu bapa Shah Rukh Khan sebenarnya se0rang muslim. Apabila ditanya berhubung dengan agamanya, ini adalah jawapan dari Shah Rukh Khan:
        "Saya bukan agama dari segi bacaan namaz [d0a] lima kali tetapi saya Islam. Saya percaya pada rukun Islam dan saya percaya bahawa itu agama yang baik dan disiplin yang baik"




0 comments:

Post a Comment