loading...

Tuesday 16 August 2016

Filled Under:

Pelik Ayah Selalu Datang Makan Di Rumah Aku..Bila Balik,TERKEJUT Apa Mak Buat Sebenarnya... "Ayah selalu kunjung ke rumah semata-mata untuk makan hari-hari,aku dgn suami mula pelik dan tak sedap hati tengok gelagat ayah,jd satu hari aku balik ke rumah mak.Tak sangka punca ayah selalu makan kt rumah aku sebab mak rupanya.......

Pelik Ayah Selalu Datang Makan Di Rumah Aku..Bila Balik,TERKEJUT Apa Mak Buat Sebenarnya... "Ayah selalu kunjung ke rumah semata-mata untuk makan hari-hari,aku dgn suami mula pelik dan tak sedap hati tengok gelagat ayah,jd satu hari aku balik ke rumah mak.Tak sangka punca ayah selalu makan kt rumah aku sebab mak rupanya.......
Pelik Ayah Selalu Datang Makan Di Rumah Aku..Bila Balik,TERKEJUT Apa Mak Buat Sebenarnya.. |Macam mana ye nak atasi mil yg pelik ni,, anaknye sume dah besar panjang,, bila anakya balik becuti sebok sgt masak untuk anak anaknya.. tapi dekat lakinya tak pernah pla dia peduli,, sampai bapa mertua hari2 datang umah saya makan dan memang atas permintaan saya dan suami juga sebab kesian tgk dia makan dan tak terurus…. itu saya tak kisah sebab bapa mertua tersangat baik dengan saya dan anak2.. baik macam bapa kandung saya sendiri.



Dan yg saya tak sedap hati bapa mertua selalu cakap dengan suami di depan mak mertua,, kata bapa mertua saya kpd suami saya,, pandai sungguh kamu cari isteri,pandai masak,kemas rumah,jaga anak,jaga laki, ini baru namanya isteri.

Mak mertua cerita macam2 sama jiran tetangga saya guna2 suami saya dan bapa mertua saya supaya mereka dengar cakap saya padahal saya tak minta merrka baik dengan saya, saya buat semua sebab saya rasa tangungjawab saya sebagai isteri dan menantu.. dan mertua perempuan bila dipangil makan dia taknak makan masakan saya.. katanya tak bersih,tak sedap dan sudah dibomoh.. tak fahamlah dengan orang macam ni. Dan 11 tahun kawin tetap je macam tu.-KRT





0 comments:

Post a Comment