loading...

Friday 25 November 2016

Filled Under:

Hazama Bakal Menamatkan Zaman Bujangnya, Inilah Wajah Bakal Isterinya.. Wahhh... Bergetar Tulang Rusuk Bebbb!!!

Hazama Bakal Menamatkan Zaman Bujangnya, Inilah Wajah Bakal Isterinya.. Wahhh... Bergetar Tulang Rusuk Bebbb!!!




Hazama bakal menamatkan zaman bujangnya dengan bakal berkahwin dengan kekasih hatinya Genervie Kam yang dijadualkan pada pertengahn atau akhir bulan Disember bulan depan.
Memetik Bharian Online, mereka sudah menjalin hubungan cinta hampir empat tahun itu akan mengikuti kursus perkahwinan awal bulan depan di Setiawangsa, Kuala Lumpur.



“Memang saya berhasrat untuk bernikah dulu pada bulan depan. Diharapkan, dengan pernikahan itu akan mengelakkan fitnah dan cakap-cakap orang mengenai hubungan kami.
“Alhamdulillah, dia (Genervie) pun kini dalam proses memeluk agama Islam dan keluarganya juga menerima saya dengan sebaiknya,”
“Mungkin saya akan bernikah di masjid atau pejabat agama saja. Lepas nikah, saya akan maklumkan kepada semua orang di laman sosial.
“Bukan saya tidak mahu menjemput ramai tetamu, cuma saya takut akan menjadi gementar apabila ramai yang datang. Jadi, saya akan memberikan video apabila majlis nikah selesai. ” – kata Hazama.


sumber : http://www.siakapke.li




0 comments:

Post a Comment