loading...

Monday 28 November 2016

Filled Under:

Puluhan lelaki pengunjung taman tema air di Hanoi, Vietnam tiba-tiba bertindak ganas terhadap Pengunjung Wanita Dengan Mencabul, Tak Sangka betullah…… Apa yg berlaku AMAT MENGEJUTKAN ! Memang tak patut !

Puluhan lelaki pengunjung taman tema air di Hanoi, Vietnam tiba-tiba bertindak ganas terhadap Pengunjung Wanita Dengan Mencabul, Tak Sangka betullah…… Apa yg berlaku AMAT MENGEJUTKAN ! Memang tak patut !


Puluhan lelaki pengunjung taman tema air di Hanoi, Vietnam tiba-tiba bertindak ganas.
Gadis-gadis berusia 20-an tahun menjadi korban gangguan seksual. Mereka ditelanjangi secara beramai-ramai.
Peristiwa ini bermula ketika pemilik taman tema air ini menawarkan kemasukan percuma ke dalam taman tersebut.
Akibatnya, pengunjung mula berpusu-pusu hadir.
Walaupun dimaklumkan taman tersebut telah penuh, pengunjung masih terus masuk, bahkan ada yang memanjat pagar.
Kekacauan mula terjadi apabila pngunjung yang didominasi lelaki mengambil kesempatan atas keriuhan itu untuk menyerang gadis-gadis pengunjung.
Mereka juga meraba anggota tubuh gadis yang memakai bikini.
Hampir 20 gadis menjadi korban aksi cabul tersebut. Sebagian daripada mangsa juga mengalami serangan fizikal, kepala mereka dihenyak ke dalam kolam untuk ditenggelamkan.
Suasana makin parah tak terkawal, pengunjung laki-laki menarik bikini pengunjung perempuan. Mangsa hanya mampu menjerit ketakutan, ada yang menangis hingga pengsan. Lebih malang, tak ada yang berusaha menolong gadis-gadis malang itu.






Salah seorang mangsa menceritakan pengalamannya dicabul:

# 1: Kami memegang cincin berenang di sungai yang mengalir lesu selama kira-kira 3 minit. Kemudian kita mendengar kekecohan di belakang, seperti yang kita berpaling kita lihat beratus-ratus kanak-kanak lelaki sesak seluruh sungai, menjerit dan pergi ke arah kami bertiga. Saya terkejut dan sebak di atas air, banyak senjata menolak kepala saya ke bawah. Saya merasakan payudara saya dan kawasan peribadi saya yang merebut dan tarik dan menggaru sangat menyakitkan, punggung saya telah meraba juga. bikini bahagian saya tarik sehingga leher dan bahagian bawah adalah tarik sehingga lutut saya. Walaupun saya masih tercekik, tetapi saya merasakan dengan jelas seseorang telah jari saya, kaki saya telah merebak selain. Kepala saya masih ditekan ke bawah, saya adalah daripada nafas dan saya fikir saya akan lemas. Air naik hidung saya ke otak saya, tekak saya. Mereka senjata menggaru dan tarik saya, kepala saya memukul tersebut menangani masalah. Kemudian ada orang merebut rambut saya, tangan saya untuk menarik diri daripada kolam renang. Saya batuk keras jadi saya tidak sedar saya sepenuhnya telanjang ...
# 2: saya berenang di sungai yang mengalir lesu dengan kawan-kawan saya. Belakang kita, semua kanak-kanak lelaki disimpan menyimbah air seperti gila, kami jadi dimarahi oleh kita semua mengambil keputusan untuk keluar dari sungai. Seperti yang kita baru sahaja keluar, salah seorang rakan saya, yang masih berhampiran sungai, ditarik ke bawah dan diseret ke tengah sungai dan sedang air terpercik dan kepalanya telah ditekan ke bawah. Kami melihat kawan kita yang dikelilingi oleh tandan lelaki, kami terus menangis dan memanggil: sila membantu rakan saya, seseorang sila membantu rakan saya. Di sekeliling kita, orang masih menggunakan telefon untuk merakam dan ketawa seperti mereka berada di sarkas.
# 3: Kakak saya pergi dengan rakan-rakannya. Ketika mereka kembali, mereka menangis mata mereka keluar. leher mereka, bahu dan paha penuh dengan calar dan lebam.







0 comments:

Post a Comment