loading...

Friday 25 November 2016

Filled Under:

Inilah 7 Sebab Wanita Lebih Suka Lelaki Gemuk Berbanding Kurus

Inilah 7 Sebab Wanita Lebih Suka Lelaki Gemuk Berbanding Kurus




Ramai Lelaki pikir Perempuan Suka Lelaki Sado?? Tak Semua Oke?? Contoh Laki Suka Tengok perempuan Seksi Tapi nak Kahwin Pilih Wanita Sopan Atau Bertudung  kan?? Sama Jugak Perempuan Suka Tengok Lelaki Sado Tapi kalau nak Kahwin mereka Lebih Suka Lelaki Yang Cubby Ataupun Lepas Kahwin Diorang Masak Banyak-banyak bagi laki Diorang Gemuk Sebabnyaaa???
Macam Teddy Bear  – Ramai Yang Tidak Tahu Yang Wanita Juga Punya Cita Rasa Yang Berbeza Wanita Kadang Lebih Suka Kepada Lelaki Yang Gemuk Kerana Mereka nampk Seperti Teddy Bear Yang Comel Dan juga hangat Apabila Dipeluk Hahaha
Comel Dan Best Untuk Dicubit – lelaki Gemuk Nampak Comel Tambah-tambah Pipinya, geram betul rasa nak cubit je. Bukan sahaja pipi mereka saja Yang Jadi Mangsa, bahagian perut yang gendut juga menjadi tempat untuk dicubit. Saat Anda Rasa geram Ke Marah Ke hehehe
Tolong habiskan Makanan – Kebiasaan Wanita Ialah Tidak mampu Menghabiskan Makanan Jika Ini berlaku , jangan bimbang kerana teman lelaki anda yang berbadan besar ini Boleh  menghabiskan makanan anda. Jadi, Takdalah Membazir.
Tidak Memilih Makanan Dan Paksa Diet– Satu lagi perkara yang menyenangkan bila bersama dengan lelaki gemuk ialah mereka langsung tidak cerewet Dalam Bab makanan, semua boleh diterima dan makan. Bayangkan jika anda sudah berumah tangga nanti, apa yang anda masak diterimanya. Mereka boleh makan apa sahaja Dan Anda Juga boleh menikmati makanan bersamanya tanpa perlu Terlalu pikir soal diet!!
Rasa Selamat – Mungkin fizikalnya yang besar menyebabkan wanita rasa selamat berada dengannya. Orang yang ingin ganggu pun rasa takut dengan teman lelaki anda yang punya fizikal besar Dan Gagah Itu, Malah Lebih Selamat Dari Gangguan Orang Ketiga, Tidak la Risau Sangat Teman Lelaki anda Dirampas Wanita Lain..
Sweet Kelakar – Mereka ini juga disukai kerana sikap mereka yang  Lebih Sweet Lebih Caring peramah dan mempunyai sense of humor. Melihatkan fizikal mereka sahaja kita sudah ketawa apatah lagi bila mula bersuara. Malah lelaki berbadan Besar Boleh Menjadi Kawan Dan Teman Lelaki Yang baik Dalam Masa Yang Sama..
Simble Dan humble- Lelaki Berbadan Besar Nih biasanya Seorang yang Simple Dan Humbel Tidak Terlalu Perasan Hensem! Ego Dan Perasan Bagus, Biasanya Lelaki gemuk Lebih Merendah Diri.. Dan Mudah Didekati Malah Mereka sangatlah Penyayang!




0 comments:

Post a Comment